1. Niniejszy regulamin (dalej także: „Regulamin”) określa warunki i zasady akcji promocyjnej prowadzonej pod nazwą: „Przyjemność gwarantowana” (dalej także: „Promocja”), w szczególności warunki uczestnictwa, prawa i obowiązki Organizatora (definicja poniżej) oraz Uczestników (definicja poniżej) Promocji.
2. Organizatorem Promocji jest spółka pod firmą: MELITTA POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien nr 1), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 717000, NIP 7010802331 (dalej także: „Organizator” lub zamiennie „Administrator” lub „MP”).
3. Promocja jest organizowana na zasadach określonych niniejszym Regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Niniejszy Regulamin nie wyłącza uprawnień przyznanych Uczestnikom na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Udział w Promocji jest dobrowolny i oznacza wyrażenie przez Uczestnika (definicja poniżej) Promocji zgody na warunki i zasady Promocji określone niniejszym Regulaminem.
5. Promocja obejmuje wyłącznie produkty szczegółowo wymienione i opisane w Załączniku nr 1 do Regulaminu (dalej także łącznie: „Produkty”, a indywidualnie „Produkt”), nabyte wyłącznie przez konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w Sklepach (definicja poniżej) lub Sklepach Internetowych (definicja poniżej) (dalej Sklepy oraz Sklepy Internetowe zwane będą łącznie także: „Obiektami”).
6. Promocja nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz.U.2023.227 z późn. zm.).
7. Regulamin nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w ustawie z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz.U.2023.227 z późn. zm.).
§2 CEL AKCJI PROMOCYJNEJ.
1. Celem Promocji jest umożliwienie każdemu Uczestnikowi, a więc osobie fizycznej, która jako konsument nabyła jeden Produkt objęty Promocją: (i) wypróbowania (przetestowania) jednego Produktu zakupionego w Obiektach, (ii) zweryfikowania funkcjonalności Produktu zakupionego w jednym z Obiektów, (iii) uzyskanie informacji w zakresie satysfakcji z użytkowania Produktu oraz (iv) pozyskanie od nabywców Produktów objętych Promocją informacji na temat przyczyn braku satysfakcji z zakupionych Produktów, a następnie - w przypadku braku zadowolenia Uczestnika z zakupionego Produktu - umożliwienie Uczestnikowi zwrotu zakupionego w Obiekcie Produktu, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
2. Uczestnik zyskuje dodatkowe uprawnienie (gwarancję) do zwrotu nabytego Produktu w okresie wskazanym niniejszym Regulaminem w przypadku, gdy Produkt nie spełni oczekiwań Uczestnika. MP zobowiązuje się wyłącznie do zwrotu ceny brutto udowodnionego zakupu Produktu objętego Promocją w przypadku, gdy Uczestnik Promocji nie będzie usatysfakcjonowany Produktem (nie spełni oczekiwań Uczestnika).
§3 CZAS I ZASIĘG AKCJI PROMOCYJNEJ.
1. Promocja jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i ma zasięg ogólnopolski, przy czym zgłoszenia będą dokonywane za pośrednictwem strony www.kawatoprzyjemnosc.pl. Promocja dotyczy zakupu w czasie trwania Promocji nowych i oryginalnych Produktów objętych promocją w jednym ze stacjonarnych sklepów znajdujących się na terenie Polski (dalej także: „Sklepy”) oraz w ich sklepach internetowych (dalej także: „Sklepy Internetowe”) wymienionych i opisanych w Załączniku nr 2 do Regulaminu. Promocja dotyczy wyłącznie nowych Produktów objętych Promocją zakupionych u podmiotów prowadzących Sklepy lub Sklepy Internetowe, które następnie wystawią paragon lub fakturę.
2. Z udziału w Promocji wyłączone są Produkty z rynku wtórnego, Produkty odnowione („refurbished”) lub naprawione Produkty, które nie zostały wprowadzone do obrotu na terytorium Polski lub zostały nabyte za granicą (w tym przez Internet), produkty podrobione.
3. Z Promocji wyłączone są Produkty niezakupione w Obiektach oraz Produkty, które zakupione zostały w okresie innym niż okres trwania Promocji, nawet jeżeli zakupione zostały w Obiektach.
4. Okres trwania Promocji: od dnia 8 listopada 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku, jednakże dla wzięcia udziału w Promocji decydująca jest: (i) data dokonania przez Uczestnika zakupu Produktu objętego Promocją w okresie obowiązywania Promocji w Sklepie (w godzinach otwarcia Sklepu) wynikająca z dowodu zakupu Produktu (paragon lub faktura) lub (ii) data dokonania przez Uczestnika zakupu Produktu objętego Promocją w Sklepie Internetowym w okresie obowiązywania Promocji w Sklepie Internetowym, tj. od godz. 0001 w dniu 8 listopada 2023 roku do godz. 2359 w dniu 31 grudnia 2023 roku, wynikająca ze złożonego przez Uczestnika zamówienia na Produkt.
§4 UCZESTNICTWO W AKCJI PROMOCYJNEJ.
1. Uczestnikiem Promocji może zostać wyłącznie osoba fizyczna spełniająca łącznie wszystkie poniższe kryteria: (i) jest pełnoletnia, tj. ukończyła 18 lat, (ii) posiada pełną zdolność do czynności prawnych, (iii) posiada rachunek bankowy w banku mającym siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, (iv) w okresie trwania Promocji, o którym mowa w § 3 ust. 4 Regulaminu dokona w jednym z Obiektów zakupu Produktu, o którym mowa w Załączniku nr 1 do Regulaminu, jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (dalej także: „Uczestnik”), z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 2 Regulaminu.
2. Uczestnikiem Promocji nie może zostać osoba współpracująca (bez względu na rodzaj współpracy) lub pozostająca w stosunku pracy z Organizatorem oraz członkowie ich najbliższej rodziny. Przez członków najbliższej rodziny, o których mowa powyżej, rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców i rodzeństwo małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, osoby prowadzące razem i pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym, jak również znajdujące się pod opieką lub kuratelą.
§5 ZASADY UDZIAŁU W AKCJI PROMOCYJNEJ.
1. Uczestnik spełniający kryteria, o których mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu, z zastrzeżeniem § 4 ust. 2 Regulaminu, który ponadto spełni wszystkie przesłanki (warunki lub obowiązki), o których mowa w § 5 ust. 2-11 Regulaminu oraz § 6 ust. 1-5 Regulaminu uzyska prawo do zwrotu MP Produktu, zakupionego w jednym z Obiektów, w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia zakupu Produktu oraz jednocześnie prawo do zwrotu (uzyskania) równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu w przypadku braku zadowolenia Uczestnika z zakupionego Produktu. Dla potrzeb Promocji za pierwszy dzień terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, przyjmuje się dzień wskazany w dowodzie zakupu jako dzień zakupu przez Uczestnika Promocji Produktu objętego Promocją.
2. Celem usunięcia wątpliwości Uczestnik chcąc skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Regulaminu musi przystąpić do Promocji w terminie nie późniejszym niż 30 (trzydzieści) dni liczone od dnia zakupu Produktu objętego Promocją.
3. Uczestnik (osoba fizyczna) może wziąć udział w Promocji wyłącznie jeden raz.
4. Celem przystąpienia do Promocji i uzyskania uprawnienia do zwrotu Produktu za zwrotem ceny brutto, Uczestnik winien łączne spełnić następujące przesłanki:
a. podając prawdziwe dane Uczestnik winien zarejestrować się na stronie internetowej Promocji: www.kawatoprzyjemnosc.pl (dalej także: „Strona Internetowa”);
b. Uczestnik winien prawidłowo wypełnić w sposób kompletny zamieszczony na Stronie Internetowej formularz (dalej także: „Formularz”) i wysłać za pośrednictwem Strony Internetowej wypełniony Formularz wraz ze skanem lub zdjęciem dowodu zakupu Produktu objętego Promocją, co do którego Uczestnik Promocji korzysta z uprawnienia zwrotu, zawierający prawdziwe i aktualne dane Uczestnika (dalej także: „Zgłoszenie”).
5. W Formularzu, o którym mowa w § 5 ust. 4 lit. b) Regulaminu Uczestnik zobowiązany jest do: (i) podania imienia (imion), nazwiska, nr telefonu, adresu zamieszkania, numeru rachunku bankowego i firmy banku, w którym posiada rachunek bankowy, na który ma być dokonana wpłata, daty zakupu, adresu e-mail, (ii) podania nazwy i numeru zakupionego Produktu, a także - dobrowolnie ‐ opisać przyczynę (przyczyny) braku satysfakcji z Produktu objętego Promocją, (iii) udzielenia co najmniej zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zwrotu Organizatorowi Produktu oraz uzyskania zwrotu równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu, (iv) oświadczenia, iż zapoznał się z postanowieniami Regulaminu i akceptuje postanowienia Regulaminu.
6. Celem usunięcia wątpliwości przyjmuje się, że dniem dokonania Zgłoszenia jest dzień wysłania Zgłoszenia przez Uczestnika Programu za pomocą Formularza.
7. Uczestnik zobowiązany jest wysłać Formularz za pośrednictwem Strony Internetowej w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia zakupu Produktu w jednym z Obiektów.
8. Udział w Promocji biorą wyłącznie Zgłoszenia wysłane za pośrednictwem Strony Internetowej i spełniające wymagania wynikające z niniejszego Regulaminu, w których Formularz jest wypełniony kompletnie oraz poprawnie.
9. Dzień przesłania Formularza jest dniem zgłoszenia przez Uczestnika zamiaru zwrotu Produktu oraz jednocześnie żądania zwrotu równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu.
10. Dane Uczestnika podane w Formularzu winny być zgodne z danymi osobowymi właściciela rachunku bankowego, na który będzie dokonywany zwrot równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu. W przypadku braku zgodności danych Uczestnika podanych w Formularzu z danymi osobowymi posiadacza rachunku bankowego, na który winien być dokonany zwrot równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu, Organizator ma prawo odmówić Uczestnikowi przyjęcia zwracanego Produktu nabytego zgodnie z Regulaminem w jednym z Obiektów oraz wypłaty Uczestnikowi równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu.
11. Uczestnik dokonuje Zgłoszenia na własny koszt.
12. Organizator zapewnia, że opisane przez Uczestnika w Formularzu przyczyny braku satysfakcji z Produktu będą miały walor wyłącznie informacyjny i w żadnym przypadku nie będą mogły stanowić podstawy do niewypłacenia Uczestnikowi równowartości ceny brutto Produktu objętego Promocją.
§6 ZASADY ZWROTU PRODUKTU.
1. Z chwilą spełnienia przez Uczestnika kryteriów, o których mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu, z zastrzeżeniem § 4 ust. 2 Regulaminu, oraz wszystkich przesłanek umożliwiających skuteczne przystąpienie do Promocji, o których mowa w § 5 ust. 1-11 Regulaminu, Uczestnik może otrzymać zwrot równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu, pod warunkiem, że:
a. Produkt jest nieuszkodzony;
b. Produkt jest w pełni sprawny - zachowane są jego wszystkie funkcje;
c. Produkt spełnia swoje wszelkie funkcje, do których jest przeznaczony;
d. Produkt nie posiada jakichkolwiek zarysowań lub uszkodzeń (wewnętrznych lub zewnętrznych);
e. Produkt jest w oryginalnym opakowaniu (pudełku), w którym został zakupiony;
f. Produkt zawiera wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne identyczne (oryginalne) i niewymienione (fabrycznie nowe);
g. Produkt zawiera wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne zgodne z chwilą zakupu;
h. Ewentualne wyposażenie dodatkowe Produktu (akcesoria): (i) nie jest uszkodzone, (ii) jest w pełni sprawne, (iii) nie posiada jakichkolwiek zarysowań lub uszkodzeń, (iv) zawiera wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne identyczne (oryginalne) i niewymienione (fabrycznie nowe), (v) jest zgodne z chwilą zakupu;
i. Produkt zwrócony zostanie wraz z uzupełnionym i wydrukowanym formularzem zwrotu oraz dokumentami, tj. kartą gwarancyjną, instrukcją obsługi oraz dowodem zakupu Produktu, który Uczestnik otrzymał przy zakupie (paragon lub faktura).
2. Po przystąpieniu do Promocji, Uczestnik może skorzystać z uprawnienia do zwrotu Produktu za zwrotem równowartości ceny brutto tego Produktu (bez kosztów jego dostawy do Uczestnika lub innych kosztów związanych z jego nabyciem, np. kosztów pakowania) z chwilą dokonania zwrotu Produktu objętego Programem. Koszty zwrotu Produktu ponosi Uczestnik.
3. Uczestnik niezwłocznie po wypełnieniu Formularza, jednak nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia dokonania Zgłoszenia (decyduje data nadania), zobowiązany jest do wysłania na swój koszt i ryzyko (na koszt i ryzyko Uczestnika) Produktu w oryginalnym opakowaniu (pudełku), w którym został zakupiony, wraz z wszelkimi akcesoriami oraz dokumentami, o których mowa w mowa w § 6 ust. 1 lit. i) Regulaminu, na adres: Dział Marketingu - Melitta Poland Sp. z o.o., ul. Posag 7 Panien 1, 02-495 Warszawa, z dopiskiem „Przyjemność Gwarantowana”.
4. W przypadku wysłania przez Uczestnika Produktu z uchybieniem terminu, o którym mowa w § 6 ust. 3 Regulaminu, MP ma prawo odmówić Uczestnikowi przyjęcia zwracanego Produktu nabytego zgodnie z Regulaminem w jednym z Obiektów oraz wypłaty Uczestnikowi równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto zakupionego Produktu.
5. MP - z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności § 6 ust. 1-4 Regulaminu - dokona zwrotu na rzecz Uczestnika równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto, za którą Produkt objęty Promocją został zakupiony (bez kosztów jego dostawy do Uczestnika lub innych kosztów związanych z jego nabyciem, np. kosztów pakowania, prowizji na rzecz pośredników, opłat za usługi bankowe, itp.) na rachunek bankowy Uczestnika wskazany w Formularzu (Zgłoszeniu) w terminie 30 (trzydziestu) dni roboczych od daty otrzymania - zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 3 Regulaminu - przez MP Produktu w oryginalnym opakowaniu (pudełku), w którym został zakupiony wraz z wszelkimi akcesoriami oraz dokumentami i pod warunkiem dostarczenia przez Uczestnika Produktu zgodnego z wymogami określonymi w § 6 ust. 1 lit. a)-i) Regulaminu oraz po spełnieniu przez Uczestnika warunków udziału w Promocji.
§7 REKLAMACJE.
1. Uczestnikom Promocji przysługuje prawo wszczęcia postępowania reklamacyjnego w zakresie przebiegu Promocji.
2. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji należy zgłaszać na piśmie w terminie 30 (trzydziestu) dni od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji. O zachowaniu terminu złożenia reklamacji decyduje data nadania listu poleconego.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać przesłane listem poleconym do Dział Marketingu - Melitta Poland Sp. z o.o., ul. Posag 7 Panien 1, 02-495 Warszawa oraz zawierać dopisek „Reklamacja - Przyjemność gwarantowana” oraz zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres zamieszkania, dokładny opis stanu faktycznego będącego przyczyną złożenia reklamacji oraz treść żądania.
4. Reklamacja rozpatrywana będzie w terminie 14 (czternastu) dni od daty wpływu reklamacji. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji w sprawie rozpatrzenia reklamacji listem na adres podany w reklamacji.
5. Przepisy niniejszego paragrafu nie wyłączają uprawnień przyznanych Uczestnikom na mocy odrębnych przepisów.
§8 DANE OSOBOWE.
1. Organizator informuje, iż zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej także: „RODO”) jest administratorem danych osobowych Uczestników w związku z realizacją Promocji.
2. Wszelkie wnioski pytania i żądania związane z przetwarzaniem danych osobowych Uczestników powinny być kierowane na adres Organizatora: MELITTA POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien nr 1) lub mailowo: biuro@melitta.de, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 16:00.
3. Administrator informuje, iż dane osobowe podane (przekazane) w związku z organizacją Promocji przetwarzane są:
a. w celu udziału w Promocji, w tym m. in. w celu zwrotu przez Uczestnika Produktu oraz uzyskania przez Uczestnika równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto, za którą zakupiono Produkt w przypadku braku zadowolenia Uczestnika z zakupionego Produktu oraz rozpatrywania reklamacji, a w związku z tym celem: (i) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest: realizacja prawnie usprawiedliwionego interesu administratora danych - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, archiwizacja dokumentów rozliczeniowych, na podstawie przesłanki obowiązku prawnego - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, (ii) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Promocji, w tym przede wszystkim w zakresie zwrotu przez Uczestnika Produktu oraz uzyskania przez Uczestnika równowartości kwoty stanowiącej cenę brutto, za którą zakupiono Produkt w przypadku braku zadowolenia Uczestnika z zakupionego Produktu, (iii) odbiorcami danych osobowych są lub będą, podmioty współpracujące i świadczące usługi wspomagające przeprowadzenie Promocji, w tym wsparcie techniczne dla przechowywania danych osobowych, dostawca serwera, MP, podmioty prowadzące działalność kurierską i pocztową, organy państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, inne podmioty w celu realizacji Promocji i wykonywania obowiązków Administratora wynikających z Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa tj. w szczególności podmioty świadczące usługi wsparcia prawnego lub księgowego, (iv) dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane do chwili wygaśnięcia wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających z Promocji lub do zakończenia i rozliczenia Promocji, w tym dochowania obowiązków publiczno-prawnych, z zastrzeżeniem przypadków, w których istnieje obowiązek przechowywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi późnej, (v) przetwarzanie danych osobowych obejmuje: imię (imiona) i nazwisko, podpis, nr telefonu, adres zamieszkania, adres do korespondencji, datę zakupu Produktu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, nazwę i numer Produktu, wysokość wypłacanych w związku z Promocją kwot, udział w Promocji, datę Zgłoszenia;
b. w celach marketingowych, promocyjnych, informacyjnych, a w związku z tymi celami: (i) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby przekazującej dane (Uczestnika) - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, (ii) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, (iii) odbiorcami danych osobowych są lub będą podmioty współpracujące i świadczące usługi wspomagające przeprowadzenie Promocji, MP, w tym wsparcie techniczne dla przechowywania danych osobowych, dostawca serwera, (iv) dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody, (v) przetwarzanie danych osobowych obejmuje: imię (imiona) i nazwisko, podpis, nr telefonu, adres zamieszkania, adres do korespondencji, datę zakupu Produktu, adres e-mail, nr rachunku bankowego, nazwę i numer Produktu, wysokość wypłacanych w związku z Promocją kwot, udział w Promocji, datę zgłoszenia, (vi) Uczestnik nie ma obowiązku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, promocyjnych, informacyjnych.
4. Uczestnik Promocji - zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 roku, poz. 344 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.2022.1648 z późn. zm.) - może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora informacji handlowej na temat produktów i towarów Organizatora drogą elektroniczną lub sms lub telefonicznie. Zgoda Uczestnika może być w każdej chwili cofnięta.
5. Osoba przekazująca dane (Uczestnik) posiada prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, w przypadkach określonych w RODO.
6. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o zgodę, osoba przekazująca dane (Uczestnik) posiada prawo do cofnięcia zgody w każdej chwili bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Osoba przekazująca dane (Uczestnik) ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych osoby przekazującej dane (Uczestnika) narusza przepisy RODO.
8. Administrator stosuje pliki cookies. Problematyka plików cookies została kompleksowo uregulowana w Polityce Cookies.
9. Dane osobowe Uczestników Programu nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Dane osobowe Uczestników Programu nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 listopada 2023 roku.
2. Regulamin Promocji jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej.
3. Do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu lub dotyczących Promocji właściwy jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
4. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, a także potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Promocji.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy.
6. Organizator jest uprawniony do wprowadzenia zmian do Regulaminu, jednakże wprowadzone zmiany winny pozostać bez uszczerbku dla praw nabytych przez Uczestników. Publikowany Regulamin po zmianie (zmianach) winien stanowić ujednolicony tekst Regulaminu.
Załącznik nr 1
Lista Produktów
Nazwa produktu |
EAN |
---|---|
Melitta® Barista TS Smart® PLUS stal nierdzewna F86/0-400 |
4006508224029 |
Melitta® Barista TS Smart® stal nierdzewna F86/0-100 |
4006508217854 |
Melitta® Barista TS Smart® srebrno-czarny F85/0-101 |
4006508217847 |
Melitta® Barista T Smart® stal nierdzewna F84/0-100 |
4006508217823 |
Melitta® Barista T Smart® (bez pojemnika na mleko) F83/1-101 |
4006508217694 |
Melitta® Barista T Smart® czarny F83/0-102 |
4006508217809 |
Melitta® Barista T Smart® srebrno-czarny F83/0-101 |
4006508217816 |
Melitta® Barista T czarny F83/0-002 |
4006508802395 |
Melitta® LatteSelect srebrno-czarny F63/0-201 |
4006508223817 |
Melitta® CI Touch® PLUS antracytowy F630-103 |
4006508223985 |
Melitta® CI Touch® czarny F63-102 |
4006508217793 |
Melitta® CI Touch® srebrny F63-101 |
4006508217786 |
Melitta® CI® pure black E970-003 |
4006508223978 |
Melitta® Passione® OT czarny F53/1-102 |
4006508215485 |
Melitta® Passione® OT srebrny F53/1-101 |
4006508215478 |
Melitta® Latticia OT frosted black F30/0-100 |
4006508223923 |
Melitta® Latticia OT srebrny F30/0-101 |
4006508224579 |
Melitta® Avanza® PLUS szczotkowane aluminium F27/0-103 |
4006508224272 |
Melitta® Avanza® szczotkowane aluminium F27/0-100 |
4006508222100 |
Melitta® Purista® pure black F23/0-002 |
4006508223794 |
Melitta® Purista® srebrno-czarny F23/0-101 |
4006508221608 |
Melitta® Solo® & Perfect Milk srebrno-czarny E957-203 |
4006508208135 |
Melitta® Solo® & Perfect Milk czarny E957-201 |
4006508208128 |
Melitta® Solo® & Milk srebrno-czarny E953-202 |
4006508202881 |
Melitta® Solo® srebrno-czarny E950-203 |
4006508195978 |
Melitta® Solo® czarny E950-201 |
4006508194346 |
Melitta® Solo® pure black E950-322 |
4006508210169 |
Melitta® Solo® pure silver E950-766 |
4006508223992 |
Melitta® Solo® chill red E950-204 |
4006508205493 |
Melitta® Solo® silver stripes E950-207 |
4006508208685 |
Załącznik nr 2
Lista sklepów biorących udział w promocji
Nazwa sklepu |
Adres sklepu |
Strona www |
---|---|---|
EURO-NET SP. Z.O.O. |
lista dostępna na |
|
TERG SPOLKA AKCYJNA |
lista dostępna na |
|
GALICJA TOMASZEK SP Z O.O. |
lista dostępna na |
|
BS CAFFE GRZEGORZ BIENKO (Konesso) |
||
NEONET Spółka Akcyjna |
Lista dostępna na : |
|
PRZYJACIELE KAWY |
lista dostępna na stronie: |
|
Next Coffee |
lista dostępna na stronie: |
|
Kawawbiurze.pl |
lista dostępna na stronie: |
|
ALL GOOD SA. (CoffeeDesk) |
||
ITTC PIOTR OSTROWSKI (Arte Cafe) |
Lista dostępna na stronie: |
|
EKSPRESY DO KAWY PAWEŁ MATELA |
Żeglarska 27 |